Vi hälsar Fredric Eklund välkommen till oss på IPM

Vi hälsar vår nya medarbetare i företaget, Fredric Eklund, välkommen till oss. Fredric tillträder tjänsten som Regionansvarig Nord och är en viktig del i vår fortsatta satsning i norra Sverige.

Fredric Eklund har en lång erfarenhet från entreprenad och tung industri, även verkat i större företagsorganisationer så som Smurfitkappa, Bergnäsets Ställningsmontage. Vi är väldigt glada av att få ta del av Fredrics kunnande och han kommer att bli en viktig resurs i vår fortsatta utveckling av IPM Norden samt etableringen i Norra Sverige där även vårt dotterbolag Vuollerim Måleri ingår.

Fredric tillträder sin tjänst september 2022.

IPM Norden AB med avdelningar inom basindustrin, service/specialbeläggningar, infrastruktur/energi samt våra fyra målningsstationer erbjuder helhetslösningar till kunder när det gäller alla former av kvalificerat ytskydd. Både entreprenad ute i fält och hantering av stort som mindre gods under kontrollerade former i våra måleristationer.

Vårt breda utbud av tjänster inom företaget omfattar konventionellt rostskydd, fordonslackering, golvbeläggning, betongreparationer, injektering, brandtätning och en mängd andra tjänster.

Fredric kommer att arbeta mot sina och IPM Nordens befintliga kunder. Vi hälsar även nya kunder med intresse av vad vi gör och kan hjälpa till med, att höra av sig till oss.

Vi ser fram att få arbeta med er tillsammans med Fredric.