VI HÄLSAR CHARLOTTE EDMAN VÄLKOMMEN TILL OSS PÅ IPM

Vi hälsar vår nya medarbetare i företaget Charlotte Edman välkommen. Charlotte tillträder som affärsområdeschef målningsstationer inom IPM Norden.

Charlotte har en lång yrkeserfarenhet från större företagskonstellationer inom ytskydd. Vi är väldigt glada av att få ta del av Charlottes kunnande och erfarenhet. Hon kommer att bli en stark resurs i vår fortsatta satsning och utveckling av IPM Norden.

IPM Norden AB med avdelningar inom basindustri, infrastruktur/energi, specialbeläggningar och region Nord som innefattar Piteå och Vuollerims måleri. Vi har även våra fem målningsstationer fördelat över landet vilket innebär att vi som företag kan erbjuda helhetslösningar till kunder när det gäller alla former av kvalificerat ytskydd både för metall och betong. För entreprenad ute i fält och hantering av stort som mindre gods under kontrollerade former i våra målningsstationer.

Vårt breda utbud av tjänster inom företaget omfattar konventionellt rostskydd, fordonslackering, golvbeläggningar, betongreparationer, injekteringar, brandtätning.

Charlotte kommer att arbeta inom IPM organisationen gentemot nya och befintliga samarbetspartners.

Vi ser framemot att arbeta med er tillsammans med Charlotte.